so much to do and so little time

Länge sen man skrev nåt nu. Förra veckan på jobbet va den jobbigaste hittills:( Plus att jag hade så mycke annat som skulle ordnas. De skullle fixas med ungdomstävlingen som hölls igår, bokas boende och bil till nästa helg när vi ska till borlänge och spela serien. Ja, och så skullle jag inhandla en 30 års present till min gode vän M....ja, men de gick till sluta alltihop. I fredags packade vi in oss i bilen. Jag, hjärtat Simpa och nelly skulle åka till stugan och mysa på och vila upp oss lite. jag och H blev som barn på nytt direkt när vi kom dit. Byggde en snögubbe, snögrotta och åkte på rumpan ner för en brant slänt. Ojoj, va kul de va! Älskar att vara där faktiskt. Hoppas vi kan åka dit snart igen. Simpa tyckte oxå de va jättekul. Även fast han blev lite krasslig. På lördagen åkte vi hem för de va meningen att jag och Simpa skulle gå på 30-års midda på kvällen. Men de blev till att vara hemma för simon hade sån hosta och snorade väldigt mycke:(

På kvällen när simon slocknat tittade vi på melodifestivalen. Många bra låter tycker jag. Hade väl ett par favoriter. Jag gillade Heats låt väldigt mycke. Måns va bra oxå. Och även moving on va bra. Satt bara och hoppades att Snälla Snälla INTE skulle vinna!! Gumman hade gjort iordning nyttigt lördags gotta åt oss efter jag nattat Simpa. Morötter och gurkstavar med dipp....Mumma så gott de va!

Sen är jag så orolig för Lea. Hon har blivit jättedålig. Äter inte och har gått ner i vikt jättemycke:(( Blir de inte bättre inom kort måste vi ta henne till veterinär...usch usch...min lilla prinsessa:((

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul hund...

2009-03-15 @ 23:28:47
Postat av: Bazze

Hoppas det ordnar sig med hunden..

2009-03-15 @ 23:35:08
Postat av: Jessica

Dricker hon fortfarande? hoppas det iaf.

Hon kanske är fortstoppad i så fall så forsök ge henne nån slags av matolja,lr så är hon less på maten hon har och vill ha nått annat.

2009-03-16 @ 09:56:08
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0