tjabo

Du heter:        Jan urban jonasson

Smeknamn:     Ubbe

Låt som när du är ledsen sörjer till?:  hmm

Beroende av:  närhet, älsklingen,  

Vad tror folk om dig?:  fråga dom

Stämmer det?:    inte alltid

Vad får du oftast komplimanger för?:  att är glad, snygg rumpa, fina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?:   att jag har nytt golv i köket

Hur imponerar man på dig?:   springa fort, kasta långt, hoppa högt.

Brukar du skratta för dig själv?:  ja, kan komma på mig själv ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:    hittat ett fint hus i aspås, bara 650 000

Var bor du?:   tegelplan

Trivs du där?:     jajjamensan

Äger du några converse:   nope
Sprit, cider, vin eller öl:  öl

Brukar du bli för full:   inte nyförtiden;)

Vad har du för mobil operatör:  telia

Är du allergisk mot något:      nej

Har du haft sex idag:       inte än;)

Hur svarar du i mobilen:     ja, hej, urban

Vem ringde du senast?:    Har inte ringt någon idag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:    vi har några pass här om du kan ta nåt.

Antal timmar sömn inatt:   10 timmar

Sov du ensam:     nej, gumman och nelly bredvid

Brukar du komma i tid:     Japp, och hatar när andra inte gör de!

När mår du bra:     När jag är med mina nära och kära. Tränar, Hemma och myser med älskling

När blev du fotad senast:      I lördags

Hur känner du dig nu:     lugn och kontrollerad

Vanligaste färg på dina kläder:  svart
Vad tycker du om fötter:         inge vidare

Vad saknar du:     ett fint hus

Hade du en bra kväll igår:     Ja, en bra kväll på jobbet

Favorit dryck på morgonen:      Kaffe, mjölk

Rakar du benen:      nja, inte så ofta

När brukar du oftast gå och lägga dig:  vid elva typ

Är du blyg?:    skulle inte påstå de

Sysslar du med någon idrott:     badminton, dock inte lika mycke som förr

Vill du hellre ha mail än brev:       brev är mer spännande
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:     Ja

Har du spytt offentligt:   Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:     skulle vilja veta hur de känns för en tjej att ha sex. få orgasm. ha tjejsnack, sätta på mig skitsnygga kläder och gå ut och se reaktionerna
Är du nöjd med ditt liv:   Japps. Inget att klaga på.

Är du bortskämd:     Nej

Vad gör du i morgon:    slutar jobba nio, sen vet jag inte på dan. träna på kvällen sen filmkväll hos några vänner.

Vad är det värsta du vet?:   oj, svår fråga. jo, de värsta jag vet är människor som förgriper sig på barn.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:   olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:    Bono

Vad längtar du till?:      de jag längtar allra mest till är när jag och älsklingen hittar hus. De lär ju dröja men de längtar jag verkligen till.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:   Ja

Vad använder du för shampoo?:    barnängen

Vad är det finaste du fått?:     min son

En speciell dag du minns:   dagen min son föddes och dagen jag träffade gumman

Hur gammal är du:   31

Tycker du om någon just nu:   Ja

Du samlar på:   inget speciellt

Gröna eller röda äppeln:    Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  älsklingen

Gillar du golf:    Njaa, bara testat en gång typ

Vilken tid gick du upp idag:  kring halv tio

Har du sovit i din egna säng inatt:    ja, i vår säng

Har du strumpor på dig nu:   Ja

Är det okej att gråta:    självklart

När grät du senast:    ett par veckor sen,

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  lägga pengarna på ett hus

Bär du glasögon eller linser:   Nej,

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:    absolut inte!

När går du upp ur sängen en helgmorgon:   har ju sonen varannan helg och då är de tidigt. Annars kliver jag oxå upp hyfsad tid. Innan tio

Har du piercing:   nej,hade en i tungan förut

Vill du gifta dig:    YES:D

Vill du ha barn:     ja, två till vill jag ha

Solar du ofta:       inte så att jag ligger och pressar. men jag gillar att vara ute och göra saker i solen

Är du bra på att laga mat:    bra...ja, de är jag nog.

Är du flygrädd:     bara vid landningen som är lite läskig

Hur vig är du:       inte så vig

Är du musikalisk?:     Nej, men jag gillar musik

Vad dricker du helst när du är törstig:    vatten

Vilken är din favoritglass:    88:an är goo

Tror du på ett liv efter döden:     ja

Tycker du om sushi:   har bara ätit de en gång. måste nog prova igen

Vad äter du helst när du ser på film:   Chips eller lösviktsgodis

Bor dina föräldrar tillsammans:    nej

Har du tandläkarskräck:    tandläkare?

Är du morgon- eller kvällsmänniska:   `ja, tycker om att ta de lite lugnt på morgonen. men är nog en kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du:    Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja

Biter du på naglarna:   nej

Röker du:    Nej

Hur ofta tränar/motionerar du:    för lite. Men minst en gång i veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0