nervös väntan

Inatt fick lea blödningar och slem som rann ur sig och väldigt hög feber...så S (hennes matte) ringde djursjukhuset. Så imorse åkte vi dit med henne för undersökning. De visade sig vara livmoderinflammation och hon hade typ 1-2 kg var i livmodern...så nu ligger hon inne för operation:( Min stackars lilla prinsessa...jag får dåligt samvete för att jag inte har reagerat och kollat upp henne snabbare....Så nu är de bara att hålla tummarna för att operationen går bra. För jag är inte redo att ta farväl av henne redan. Hon är ju inte ens sju år! Hon betyder så otroligt mycke för mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ska hålla tummarna

2009-03-16 @ 15:33:46
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Nä lilla Lea ska ju INTE FÖRSVINNA =(

2009-03-16 @ 18:08:35
URL: http://knottensfundering.blogspot.com/
Postat av: Carola

Lilla söta Lea!!! Hoppas allt går bra. Håller tummarna!!!

2009-03-17 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0