lättnad

Igår kväll fick Lea komma hem efter operationen. Allt gick jättebra men dom hittade hudförändringar på mjälten som dom tog prover på och skickade iväg. De behöver inte vara nåt men i värsta fall kan de vara en början till en tumör. Jag va hem till S idag och träffade lillstumpan. Hon är ju fortfarande groggy och lite trött efter operationen, men jag tyckte ändå att hon såg mycke bättre ut redan. Hon har även börjat äta lite vilket är bra förstås. Med tanke på att hon hade gått ner väldigt mycke i vikt. Dom hittade 2 liter var i livmodern. Stackars gumman. Men nu känns det iaf bättre. Så nu får hon vara hos matte tills hon har tagit bort stygnen. De får hon göra om två veckor. jag kommer sakna henne väldigt mycke men kommer självklart hälsa på henne så mycke jag kan och får...:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad bra att operationen gick bra:)

2009-03-17 @ 13:07:08
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: hanna

Åh jaaa.. det är så skönt att det är på bättringsvägen där!! Nu får vi hålla tummarna att det inte är något med mjälten

2009-03-17 @ 19:24:43
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0