I hate cars!

 Min f*cking j*vla k*k bil har ju varit trasig en längre tid. Men jag har liksom inte tagit mig för att köpa grejen som vi trodde skulle behövas. Men i fredags va jag minsann duktig och åkte till mekonomen(gratis reklam) för att köpa den. Den fanns förstås inte hemma så jag beställde den. I söndags så hämtade jag den och sen skullle min snälla granne C hjälpa mig att sätta dit den. För sånt där gör inte jag själv. Då slutar de väl med att hjulet sitter där ratten ska sitta och ratten sitter där man höjer volymen till sterion;) Nåja, allt började bra och vi fick bort allt ganska lätt. Sen när vi hade satt dit den nya grejen så fick vi fan inte dit dämparen och fjädringen. Höll på jävlas hur länge som helst. Till slut i vrede drog vi iväg och köpte en fjädringsspännare eller vafan de hette. NU, skulle vi minsann få dit skiten. Men icke!! Nu visade de sig att de är hela J*VLA gasfjädringen som är paj:(( Happ, nu är de väl bara att köpa en sån då. För bilen ska ju besiktas i april. Jag har alltid sån grym otur med bilar. Ja, kanske är jag som sabbar dom, men jag tycker inte jag buskör eller så...:S...

Annar har helgen varit bra. Vi har varit i borlänge och lirat sista seriesammandragningen i badminton. Jag såg motorcyklar där! fan va sugen man blev...men tror jag blir utan i år. Ska spara till vintern för att köpa skoter istället. I lördags kväll efter att jag kommit hem från resan va de direkt till svärmor och svärfar för födelse/förlovnings midda. de va jätte trevligt trots att jag höll på att dö av trötthet. Maten va helt fantastisk. Smördegs inbakad oxfile med ost och kronärtskocka. Portvinssås va de till...Yummiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0