do the choka choka

igår träffade jag min VÄN Marcus och fikade. De är alldeles för länge mellan gångerna tycker jag. Men vi har alltid väldigt trevligt när vi ses. han är ju en väldigt upptagen man min vän. Känner typ ALLA, telefonen går varm och ändå tar han sig tid för lilla mig då och då:)) Han gjorde ett väldigt roligt reportage häromdagen om hundspann...ja, ni hör ju själva. kan man göra de roligt då är man grym!;) Sen på eftermiddan kom lillprinsen och vi bakade bullar. Tur att hjärtat va me annars vet jag inte vad de hade blivit. Sen skulle hon iväg på tjejkväll så jag och grannen tog med simpa på onyttig midda....orkade bara inte laga mat igår. Annar har jag/vi blivit väldigt duktig på de. Är ju mycke roligare nu när man är två. Ja, nu är de bara en månad kvar tills hjärtat officiellt bor här hos mig:D Och igår var de exakt 6 månader sen jag första gången träffade henne. Mitt liv har bara blivit bättre och bättre sen den dagen och jag är så otroligt glad och lycklig att jag satt på bänken där när hon kom:)


Idag ska jag och Simpa ner på stan och leta present till lillebror. Han fyllde ju 19 för nån dag sen och vi ska dit och fira honom i eftermiddag. Undrar vad man ska köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0