to be och not to be, this is meant to be!

Känns lite ovant med ring på fingret måste jag säga...men dom är jättefina verkligen. I torsdags när gumman slutade jobba hämtade jag henne och så tog jag med henne till stället som vi träffades på första gången. (en parkbänk ). Jag ville att vi skulle sätta på oss ringarna där allt började och mitt liv tog en otroligt positiv vändning:))

I fredags va vi på afterwork med några vänner sen blev de hem hit och spela spel....Igår kom lillprinsen hit och vi hade fullt upp hela dagen med bibilioteksbesök, bakning, och matlagning. Sen måste jag nämna en förlovningspresent som vi fick av Hannas sambo J. Hon hade tagit ett kysskort med mig och hanna och gjort de till en tavla...SÅÅÅ fint! De är uppe på väggen här hemma nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0