silence, i KILL YOU!

Inatt va första natten som jag sov riktigt bra på jobbet faktiskt. Kan bero på två saker. Man börjar känna sig lite mera hemma, eller så kan de bero på att vi har fått upp lite på väggarna, och gardiner. LIte mera hemtrevligt helt enkelt. jag tror på en kombination:) Igår va årets fattigaste dag tror jag. Inte många kr på kontot. Men så idag va de påfyllt igen. Så nu börjar kampen mot nästa lön:)

Ännu en rolig grej som jag har att berätta för er. Jag och hjärtat ska bli sambos!!! Från maj så börjar vi vårt liv tillsammans på riktigt. Jag är såå lycklig att jag håller på spricka alltså!

Och på lördag har vi ju våran förlovningsfest. Så i veckan blir det till att dona på med allt va de innebär. Kan bli en hejdundrande tillställning de där tror jag:))

Kommentarer
Postat av: Edvin

I kill you, (i) den enda bokstaven som ska vara stor har du skrivet i små bokstäver, medans resten är stora.

Jag alltså engelska ordet I ska aldrig stavas med ett litet i.

Man lär sig något nytt varje dag. Varsågod.

2009-01-27 @ 17:54:48
Postat av: Ubbe

Sedär, ja kul att lära sig nåt nytt:))

2009-01-27 @ 21:02:06
URL: http://ubbz.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHAHA!

2009-01-28 @ 08:42:40
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0