power of love<3

Idag hörni....Har våra ringar anlänt!!! Jag ska ner och hämta dom om en stund. MEN...hanna jobbar till fyra ida...och jag jobbar natt!:( Så vi kan inte sätta på oss dom förrän imorrn...hur fan ska jag kunna vänta enda tills imorrn kväll??!! Jaja, jag har ju planerat en lite grej oxå när vi sätter på oss ringarna...men den är hemlig än så länge...Jag vill ju att när vi sätter på oss ringarna så ska de vara ett tillfälle som man inte glömmer.....ja, obotlig romantiker som man är;))

Har kännt mig på gränsen till sjuk senaste dagarna. Lite värk i kroppen och oerhört trött. Idag känns de dock bättre. Behövde nog sova ut ordentligt som jag gjorde inatt. Och så sov man ju bredvid sitt hjärta oxå. De gör ju att man sover såå bra!

Jag såg förresten på bygglov igår. Dom byggde ett glashus över en veranda och fixa pool ute på gräsmattan hos en familj. JAG vill ha hus!! De har varit min dröm så länge att jag inte minns när den började. Ett fint hus med stor tomt nära vatten. Some day, some day......Nä, nu ska jag sluta drömma och ge mig ut i verkligheten. Även fast verkligheten just nu känns som en dröm!;) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag är nyfiken på vad det där hemliga är:P Vi som inte ska ha hemlgiheter;) hihi

2009-01-21 @ 11:28:03
URL: http://hannahjac.blogg.se/
Postat av: Ubbe

De vet jag att du är gumman...hehe...Nej, de ska vi ju inte ha, men ibland måste man få ha de;)) puss

2009-01-21 @ 13:10:01
URL: http://ubbz.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska bli kul att se dom på afterwork på fredag! :) Så som du tjatat om dem ;)

2009-01-21 @ 23:21:11
URL: http://annanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0