Idag!

Jo, idag förstår ni ska jag och gumman kolla storlekarna på våra kärleksringar och även göra beställningen. Vi vill ju så gärna ha ringarna IGÅR!!;) Och jag bara håller på längta ihjäl mig till vi får dom!

Igår kväll när jag kom hem från jobbet så va mitt hjärta redan här...De är så skönt att komma hem till nån som man tycker om så otroligt mycke. Hon hade tänt ljust och fixat till mysigt. Ja, de är så här de ska vara. Igår va jag iväg en sväng till henne på jobbet och drack kaffe. Kul att se vart hon jobbar oxå:)

Och så har inbjudan till vår förlovningsfest gått ut. Hoppas att så många som möjligt kan komma. Har fått några negativa svar men hoppas att så många som möjligt av mina nära och kära kan dela den här stora händelsen för mig.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vet tyvärr inte eftersom mitt schema för den perioden inte kommer förrän i mitten/slutet på nsta vecka. :(

2009-01-13 @ 10:49:28
URL: http://kissekattn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0