i saw a man with three legs

jaha, då va de måndag igen. I helgen har jag myst med hjärtat och ätit go mat. I fredags blev vi bjudna på midda hos grannarna magda och johan...väldigt trevligt! Tacos bjöd dom på a la johan style...mums mums! LIte vin och öl blev de oxå. Stack iväg till morsan en sväng i lördags oxå där de bjöds på kaffe. Och så fick vi kolla på brorsans orm oxå...en majsorm...usch, jag är ingen ormmänniska. Jag hade ju orm för många år sen bara för att komma över min ormskräck. Men nu är den tillbaka igen. Jag tror hela tiden att dom ska hugga efter en...jaja, dom är ju fascinerande iaf!

Sen har vi ju även pratat om förlovningsfesten såklart. Vi båda ser fram emot den enormt mycke. Jag tror att maträtterna är klara nu och även dukningen tror jag vi vet hur vi ska ha....Fick ju några negativa svar som jag sa förut men så kan de vara ibland. Får väl hitta på nåt annat bus med dom som inte kan vara med på festen nån annan gång. För de är ju många av mina vänner som har svarat JA oxå! Jag tror vi är 26 st:)) Nu är de bara ringarna som fattas och dom kommer ju senast onsdag:D FAN va jag längtar efter dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0