foffff

Sådär, då är man tillbaka i vardagen då...efter jul och nyår är jag så less på julmat, köer och mellandagsreapanik..oj, vilket långt ord...men de är ju verkligen så...MELLANDAGSREAPAAANIK!!!! Jag tror att de väcker gamla djuriska beteenden hos folk asså....jaga och samla...även fight or flight beteenden lockas fram...Men nu, känns det som att folk har lugnat ner sig och faller in i vardagslunken...och jag gillar vardagslunken just nu...man har börjat jobba på nya jobbet och snart har man kommit in i allt de innebär. Ny personalgrupp, nya elever att tampas med och lite längre resväg till jobbet...men men, de känns helt okej!

Idag ska jag och hjärtat kolla på ringar...andra gången gillt, för förra gången va de tydligen som lördag och affärerna hade stängt. Sen kommer lillprinsen i eftermiddag. han ska få vara med i sporthallen i helgen när vi ska spela serien i badminton....

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0