step one

Efter alla förberedelser och stök så va de ju äntligen dags för FESTEN i lördags. 28 st vuxna och 3 barn kom det. När man kom in genom dörrarna blev man erbjuden en välkomstdrink:) En med alkohol och en utan. Dom flesta valde den MED...Sen va de dags för midda. Vi hade gjort bordsplacering och jag tror den blev bra. Alla såg ut att ha nåt att snacka om:) Sen höll svärfar ett av sina två tal under kvällen. Han berättade lite om Hanna när hon va liten. Många skålar blev det och sen när huvudrätten va intagen hade vi såklart efterrätt. Hanna hade gjort vit chokladmousse...Ojojoj, va go den va! Sen när maten va avslutad så va de dags för..ja, ni som känner mig vet nog vad...LEKAR! Den första leken skulle man vara två och två och blåsa upp fem ballonger och smälla dom mellan sig. Shit va jag skrattade!! Va lite orolig att polisen skulle dyka upp eftersom de small rejält! Dom som vann sina omgångar gick till final. Vinnarna blev hannas bror H och V. Dom fick en öl var i pris;) Sen körde vi en annan lek som jag trodde att jag skulle dö av skratt till. En person i mitten ska gå fram till nån i ringen och säga. Om du älskar mig, säga att du älskar mig utan att le. Och då ska den andra personen säga....Jag älskar dig, men jag kan inte le. OJ, kanske låter lätt men de är de inte!! haha...

Sen fick vi lite presenter oxå. En fin blomma av svärföräldrarna och ett sex spel av brorsan. Ett fint tecknat porträtt när vi kysser varann av jenny och henke. Sen lite champagne och vin. Ja, vi fick några saker till oxå. Jättefina presenter! Ja, vad ska jag säga. Tack alla som kom och gjorde den här kvällen till nåt alldeles extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0