sheena is a punkrocker!!

De bidde ingen after work imorrn. Men de känns faktiskt skönt. Blir film och gotta kväll istället. Och med tanke på att vi har varit nyttiga med att äta sallad och grejer i veckan så kan vi göra de med gott samvete!

Sen hade gumman som förslag att vi drar till deras stuga på lördag. En bra idé tycker jag. Där har dom ju faktiskt en fin BASTU!! Synd som fan bara att man inte har nån skoter. Måste nog fixa de tills nästa vinter är jag rädd! Eller de kanske är nån som har en som dom vill byta mot ett samurajsvärd?

Sen har gummans syster och hennes tjej flyttat ihop vilket gör att jag bara längtar ännu mer tills de är dags för oss! Så skönt att ha nån som är hemma när man kommer hem från jobbet. Inte bara till en mörk och tråkig lägenhet. Nu längtar jag hem så fort jag sticker därifrån. Vilket man måste göra ibland;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh vad du är underbar! JO varje dag med dej ger mig ett happy day:) Jag längtar oxå ills jag bor hör på riktigt:P:P

2009-02-19 @ 21:08:28
URL: http://hannahjac.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snart snart flyttar ni ihop:)

2009-02-19 @ 21:09:15
Postat av: Angelica

Det är inte långt kvar nu för er! Men jag förstår att det känns som en evighet! :-/ men det går nog fort ska ni se! massa kram!

2009-02-20 @ 11:09:21
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0