så de kan va

Oj, vilken underbar helg vi har haft. Igår morse packade vi bilen och styrde kosan mot Landön. Gummans familj har ju stuga där. Eller stuga, de är snarare ett hus. Såå mysigt där. De finns bastu och såklart så utnyttjade vi den igår. Annars tog vi de mest lugnt. Tittade på film och lagade mat. Ja, så busade vi såklart med våra underbara vovvsingar. När jag vaknade imorse kände jag mig så utvilad som jag inte kännt mig på länge. De är nåt med landet som gör att jag kan koppla av inte tänka på nåt annat än att vila och mysa. Inge internet och mobilen på ljudlös.
 (lite mer snö nu dock men visst är de fint?)

Idag hämtade vi en byrå från S som hon så vänligt skänkte till oss. Gumman måste ju ha lite plats för kläder här. Jaa, hon har ju  så smått börja flytta in här redana och jag är så lycklig att hon snart bor här officiellt. jaa, jag tjatar. Jag vet de, men de gör mig ju så lycklig så jag måste få skriva ur mig de. De kommer nog tider när man får skriva sånt som man mår dåligt över, men just nu mår jag verkligen BRA!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Suck. Ja, jag saknar det stället.

Förstår att du är utvilad!

2009-02-22 @ 16:14:28
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0