jag längtar!

Har varit lite blogg torka ett tag för jag har inte haft orken att skriva nåt...Kan väl säga så här. De händer så mycke roligt i mitt liv just nu att jag inte har ork att skriva så mycke. Men de där går ju upp och ner...som solen. I helgen hade jag prinsen hos mig och de va ju roligt som vanligt. Vi spelade tv-spel, tittade på film. Åkte pulka, simon red häst och lekte omkring i snön. Sen har vi ju fullt upp med lilla Nelly oxå. De blir mycke...nä, nä, nuu är hon kissnödig igen...spring ner för trappen...duuuktig flicka när hon gör de hon ska..Inatt väckte hon mig vid fyra och ville ut...De är litegrann som att ha barn faktiskt.:) Inte lika stort ansvar förstås, men ändå. Lea löper just nu och är ja, vad ska jag säga...lite suris...Men de kan ju bero på att hon är van att få all uppmärksamhet. Men hon är en bra plastmamma tycker jag.

Sen så håller jag på att längta ihjäl mig tills hjärtat officiellt flyttar in hos mig. Vi ska åka på Ikea och handla lite nya grejer såklart. Sen har gumman sagt att hon VILL ha levande växter...självklart sa jag...om du tar hand om dom. För om jag gör de så dör dom bara..hihi...På freda blire afterwork på plaza och sen får man se vad som händer på kvällen:)

Kommentarer
Postat av: hanna

Jaaa, jag ska ta hand om blommorna=) man måste bara ha levande:P Hanna abstinens:P

2009-02-19 @ 21:10:50
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0