helg

Så har de gått ännu en vecka. Seg vecka de här...Den längsta jag har. Nästa vecka har eleverna sportlov och de betyder att vi måste göra vår tid på annat sätt. har ju "bara" sommarlov och jullov som ingår i tjänsten. Dom andra loven måste jag jobba in min tid som jag ska göra den veckan på nåt sätt. Så på månda har vi planeringsdag och på tisdag sticker jag och kollegorna till IKEA för att handla grejer till elevhemmet. Sen onsdag och torsdag ska jag få inskolning på ett gruppboende. Just in case man vill hoppa in och jobba extra där nångång på nåt lov eller så.

Har ju prinsen i helgen oxå så han är här nu och till på sönda morron. Sen får han komma hem till mamma tidigare än vanligt eftersom vi ska på IKEA för att titta på kök. Ja, de blir två resor på kort tid dit. Så nu är köket uppmätt och jag får väl se vad jag hittar där. Ska även köpa lite småplock sånt som behövs till bl.a kök. Ny servis tänkte vi inhandla:)

Ikväll ska gumman på föreläsning och imorrn med. Så jag och simpa får väl hitta på nåt kul imorrn medans hon är borta. Vi tänkte gå på badet men prinsen har precis haft öroninflammation så de får vänta...

titta vad jag fick av älsklingen på alla hjärtans dag. Är hon inte UNDERBAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0