vinter

Oh, va skönt med massa vit snö ute! Nu börjar julkänslan sakta men säkert infinna sig i min kropp. Stod och småglodde in i lite fönster från jobbet imorse och ser fler och fler julprydnader ploppa upp. Själv lugnar jag mig tills efter RESAN i helgen med att sätta upp mina grejer. Igår började jag jobba elva och slutade inte förrän nu imorse kl halv nio. Hem direkt och slängde i lite tvätt som förmodligen inte kommer att hinna bli torr i tid..men vafan, de får torka uppe i lägenheten. Jag vill inte planera mitt liv efter när tvättstugan är ledig så då får jag istället paniktvätta nån timme nu.

På fredag bär det av mot SKÖVDE och där ska vi hälsa på borgarn:D Ska bli riktigt kul att dra på en roadtrip med brudarna;) Om jag känner borgarn rätt så blire en och annan glögg när vi kommer fram på freda kväll oxå...trevligt! Idag ska jag efter att jag har tvättat åka till hjärtat och umgås med henne. Får ju inte nog av att umgås med den tjejen! Hatar verkligen att sova utan henne. Men men, man kanske får göra de ikväll;) Har tänkt att jag ska ta mig på badhuset oxå nån dag och simma lite. Men de lär inte hinnas med den här veckan...men nån typ av träning blir det iaf...Kanske ett badmintonpass ikväll eller kondittionspass på step-in..får se vad det blir...Asså, min bil är riktigt skum...först pajade ena framlyset..fixade de...JA, då pajade de andra! Tänkte väl fixa de oxå men så plötsligt en dag så funkade de igen...ojoj, hoppas bara inte bromsen eller nåt bestämmer sig för att strejka...annars är de en fin och bra bil tycker jag...

tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0