dramatik

Igår skulle vi iväg och hälsa på min mamma jag och H. När jag har parkerat bilen och båda två har klivit ur, utropar min passagerare NEJ, NEJ...varpå jag ser hur bilen börjar rulla bakåt! Som tur är är det ganska plant så jag hinner hoppa in i bilen och trycka in bromsen.

Har sovit som en gud inatt och känner mig väldigt utvilad. Idag jobbar jag delad tur vilket innebär att jag jobbar först 7-11 och sen börjar jag 14 och jobbar tills ikväll 21.30. Så har jag det en dag i veckan. Och idag ska jag äta lunch med min vän E som jag inte har träffat på ett bra tag. Ska bli trevligt. Vi har säkert mycke att prata om:) Ikväll ska jag byta ut mazdan mot en volvo som vi ska ha när vi åker söderut på fredag. Känns tryggt att ha en lite större och mer komfortabel bil när man ska åka så långt. Just ja...Ni måste äta glassen Ben and Jerry...FAN va goo den va! Fast dyr! Men men, de är värt vartenda öre tycker jag:P Nä, ska väl jobba lite nu så jag får komma hem och ge hjärtat en puss eller två innan lunchen:)

Kommentarer
Postat av: marita

har hört att den godaste ben and jerry glassen är den med dinosaurier i, har inte smakat själv men...

2008-11-26 @ 10:22:47
Postat av: ubbz

marita: jaha, men vad är de för smak då? Den åt vi åt hette chunkey monkey och va med choklad och banan, lite valnöt oxå..asgoooo!

2008-11-26 @ 10:29:20
Postat av: Carola

Nej men va trevligt att få läsa lite om dig ;) Jag e såååå glad för din skull!!! Och ja måste prova den glassen.

2008-11-26 @ 11:26:34
Postat av: ubbz

Carola: Hej, kul att du läser min blogg:)) Ja, den glassen är supergoo...Hoppas allt är jättebra med dig oxå! kram

2008-11-26 @ 13:46:50
Postat av: Jennie

Mums! Men har du smakat den med kakdeg i då?? dreggel

2008-11-26 @ 14:37:13
URL: http://kissekattn.se
Postat av: Ubbz

Jennie: Nej, men de måste jag väl ta och göra då...ska väl beta av alla sorterna där på affärn..dom kommer att göra en förmögenhet på mig där tror jag..haha

2008-11-26 @ 19:07:09
Postat av: marita

inte vet jag vad det är för smak, det är dinosaurier i... kan inte vara så svår att hitta, du får kolla på bilderna :)

2008-11-26 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0