<3

Gårdagen var helt underbart måste jag säga. Lillprinsen tog lite sovmorgon till strax före nio och då klev vi upp och åt mysfrukost. Gröt och mackor med simpas favoritpålägg kaviar, och kaffe och mackor till mig och hjärtat. Efter frukost gjorde vi oss i ordning för att sticka ner på Multihallen med en kompis och hans barn. Simpa och J:s dotter fick köra mini-gokart och de kan ni ju bara tänka er hur kul dom tyckte de va! Vi vuxna stod bara bredvid och stundtals skrattade och stundtals hade panik  när nåt av barnen höll på köra in i sidan;) Efter de så promenerade vi upp till mig och åt en jättego lunch. Resten av eftermiddan va vi bara här hemma och barnen lekte som bara den och jag lyckade till och med köra nåt trolleri-trick som gick hem:) Sen vid middags tid åkte simon till sin mamma igen och jag och hjärtat gjorde oss iordning för plåtningen som vi skulle göra på kvällen. Fick låna kamera av bästaste Magda och Johan. Tack för lånet! Vi åkte sen till hjärtats syster på frösön där vi tog massa roliga och fina kort. Några av bilderna kan ni se på FB. Jag tyckte bilderna blev jättefina! När vi va klara med plåtningen så kände vi oss väldigt hungriga så vi stannade på daffys och köpte med oss lite onyttigheter hem till mig där vi kollade på tv och myste:)

Har ni nångång kännt riktig lycka? När man inte kan vara utan en person utan att känna tomhet eller saknad? När man är med personen vill man bara puss och krama och gosa hela tiden. På kort tid har jag fått enormt starka känslor för en person. HON är verkligen helt underbar. HON ser på mig med sina underbart fina ögon och säger dom mest fantastiska saker. De är så här de ska vara! HON får mig att känna mig speciell och värdefull. Jag tror på allvar att jag har funnit min själsfrände. Bara att hoppas att jag kan få henne att känna samma saker som jag gör, och de tror jag faktiskt att jag gör. Allt känns så enkelt. Orden som ploppar upp i mitt huvud när jag tänker på HENNE är bara positiv, varma och kärleksfulla ord. Och det känns för mig helt naturligt att säga dom orden och även visa på alla sätt att HON är otroligt viktig för mig. Tack för att du finns hjärtat och för att du är den du är:D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aaaaw finaste Ubbz! Så glad för din skull! :))))

Men... vart är MIN sån då? :/

2008-11-24 @ 18:03:34
URL: http://kissekattn.se
Postat av: Ubbz

Jennie:Tack:)) Din kommer oxå, när du minst anar de:) kram

2008-11-24 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0