sex och skräpmat

Jahapp, då va man tillbaka i hemstaden igen då. Har ju spenderat helgen i Skövde hos Borgarn tillsammans med gumman och hennes sambo. Vi åkte bil ner och det gick bra. Bara jag som har körkort så dom 65 milen kändes lite sega. Men vi hade ju bra underhålling så tiden gick fort. Bland annat hittades nya uttal på låtnamn på:))
Väl framme så väntade mat och varm glögg som utlovat. Sen va festen igång. På lördagen blev de lite sightseeing i skövde där vi bland annat fick se skolan där B går och en skyskrapa med studentlägenheter. Jag tycker att skövde är en mysig stad. Allt verkar vara nära och de fanns en hel del fina hus. Däremot skulle jag nog inte klara av att bo så långt söderut, jag menar, GRÖNA gräsmattor! Nej, jag vill ha snö. På kvällen blev de fest igen och några av B:s vänner kikade förbi. Trevliga prickar:) Blev ingen utgång på krogen nån av dagarna, men de tyckte inte jag gjorde nåt. Vi hade ju så trevligt ändå...:) På söndagen sov vi ganska länge och sen drog vi iväg och åt innan de va dags att säga adjö till B och börja resan norrut. Oj oj va jag va trött när vi kom hem vid tolv inatt. Stupade i säng direkt. Stackars gumman som va tvungen att kliva upp imorse för att jobba. Själv börjar man två idag så mig är de ingen synd om....

Om mina känslor har varit starka för hjärtat innan så är dom ännu starkare nu! Jag är så otroligt glad att jag har träffat denna underbara människa som bara får mig att må så bra!


Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!





 


Kommentarer
Postat av: H

Fyfan vad du är underbar! Jisses, du vet att jag känner precis samma sak!:)

2008-12-01 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0