puuh

Jahapp, de va den julen. Den har flytit på väldigt bra och allt har varit jättetrevlit. Okej, jag erkänner, va liiite stressad den 23:e som jag sa att jag inte skullle vara...Men jag hann klart med allt iaf. Fan, folk är som tokiga alltså. Och parkeringen på Lillänge, ja de är ju vilda västern asså...Störst kör först är det som gäller där iaf...så kommer jag där med min lilla mazda..hehe...men jag har iaf attityd!:) På kvällen hjälptes jag Hanna och Christian åt med att förbereda julmaten...De rullades köttbullar, ordnades med potatisgratäng och två sillröror fixades iordning. Sen efter allt de va klart så tittade jag och H på Tomten är far till alla barnen...såå bra film...På julaftons morgon va vi bjudna till Simons mamma på julfrukost...där serverades de julgröt och julstut...mumsfilibabba! Simon fick även öppna en av klapparna jag hade med mig till honom...ett snickarset! Ojoj, va många klappar han fick min lilla prins..liite bortskämd är han väl då...men men...Sen hem och fira hemma hos mig med nära och kära...jättemysig dag med go mat, trevligt sällskap och bra julklappar.

Ja, sen va de ju dags för den traditionella utgången på juldagen då...Hanna och J skulle ha festen så vi drog dit på eftermiddan där vi gjorde oss iordning och käkade de som va kvar av julmaten...sen på kvällen va de fest som sagt...trevlig fest med spel och roliga människor:) Krogen va väl sådär...Patriks kombo är ju bra iaf...

Skönt att julen är över, nu är de nyår kvar sen är de väl lugnt ett tag hoppas jag:)

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA men du tycker abar att namnet var konstigt för du uttalade det fel;P et uttalas "huugbeert" på svenska;)

2008-12-30 @ 09:21:09
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0