nintendo

Igår hade vi lite tv-spelskväll här hos mig...de va kul. Vi spelade nintendo wii. Riktigt kul faktiskt. Och så fick man ju umgås lite med grabbarna oxå. De är inte varje dag nuförtiden. KUL! Ja, jenny min kusin kom förbi oxå och testade lite. Vi planerade lite käk och transportfrågor inför tripen till Borgarns stuga på nyår. Ska bli riktigt kul att komma iväg! Nä, nu ska jag snart snöra på mig rillerna(skridskorna) och dra iväg och lira lite hockey:) Om jag inte skriver nåt mer så önskar jag er GOTT NYTT ÅR!! Avge inte löften ni inte kan hålla:))

Kommentarer
Postat av: hanna

Hehe.. ne de e därför jag inte ska inge något löfte:D

2008-12-30 @ 11:27:08
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0