känn lugnet

Jag har inte stressat upp inför jul...och de kommer jag inte att göra heller....jag har efter många år accpeterat att jag är den typen som köper mina julklappar en eller två dagar innan jul. De brukar bli bra ändå...Ska inte köpa så många heller...de blir ju några till lillprinsen såklart och några nära och kära ska oxå få nån. Däremot är de inge fel på julkänslan! Det är ju strålande vackerr ute och känns som en saga att gå ute i den tindrande snön och vita träden med hängande grenar. Jag skulle inte bli förvånad om det hoppade ut en tomte och några vättar när jag spankulerar omkring...hihi...

Igår hade vi sista utbildningstillfället för året med jobbet och efter de fick man lite mat i vinterträdgården på Folkets hus. Hann tyvärr inte med efterrätten eftersom man är så pliktrogen och skullle vara tillbaka på jobbet till 20.00....Fick en oväntad komplimang för mitt citat "vackra hår".

Vaknade igår och kände mig inte alls bra, ont i halsen och tung i huvet. Men allt eftersom dagen gick så blev jag piggare iaf....blev lite orolig för att de skullle bli värre eftersom jag ska till Sandviken i helgen och spela badminton. Idag känns det helt okej iaf och jag ska försöka träna en timme ikväll och köra lite finslipning på formen....I övrigt ska jag baka idag och senare på eftermiddan ska jag på lillprinsens dagis på Lucia...ska bli kul:)

Gaaa, fjädringen på Mazdan har pajat tror jag...så om ni ser en vit mazda med släpande kaross så är de med all säkerhet jag...Synd att man inte är nån mekaniker själv...kanske får fråga nån snäll kompis som kan kolla lite på de..för jag tänker inte lämna in den nu innan jul så jag inte har råd med allt va julen innebär..nä nä...då går jag hellre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0