Jullov

Den här veckan har varit JOBBIG! Sista veckan på underbara Krutis:( Har ju trivs otroligt bra där och nu har jag blivit förflyttad till ett annat ställe efter jul. Så den här veckan har kännts både jobbig och rolig. Sagt hej då till eleverna och mina underbara jobbarkompisar. Plus att jag har gått introduktion på de nya stället där jag ska börja jobba nu efter lovet. Men men, som alla säger, man ska väl vara glad att man har jobb. Och visst de håller jag med om. Men jag hade iaf räknat med att få tillbringa längre tid än en termin här...jaja, så kan de vara...Nu får jag iaf tre härliga veckor där jag samlar krafter in för en ny och förhoppningsvis trevlig vårtermin.

Har oxå varit lite irriterad över att vi inte kan fira nyår tillsammans med gänget. Jag tycker att de är tråkigt att vissa saker påverkar oss alla. Så ska de inte behöva vara!


Sen vill jag säga några ord om bonde söker fru oxå...Dan efter att de hade avgjorts vilka bönderna valde så va kvällstidningarna igång med reportage där dom som inte blev valda fick uttala sig...och jag bara undrar, varför kan dom inte acceptera att dom inte blev valda...finns ju olika sätt att hantera sånt där märkte jag..bl.a, "ja, även om han hade valt mig så hade jag åkt hem" VAFAN GÖR DU DÄR DÅ? Eller, "Hanna behöver en kille med lite go i" Ja, men tydligen inte de go du hade att erbjuda för då hade hon ju valt dig DIG ditt spån!!

Ett ord om kärleken oxå
Jag hoppas alla lyckas hitta kärleken som jag har gjort. En person som får dig att känna dig speciell och värdefull. Som du vill leva ditt liv med och aldrig svika eller göra illa på nåt sätt. Som stöttar dig och finns där när du behöver det


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är så avundsjuk på eeeeeeer! Men jag är så glad för din skull Ubbz, det ska du veta! :) Jag vill också hitta drömprinsen jue! NU! :)

2008-12-19 @ 13:02:39
URL: http://kissekattn.se
Postat av: Urban

De kommer du att göra Jennie:))) Kram

2008-12-19 @ 13:44:48
URL: http://.ubbz.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja, alla är värda att hitta kärleken :)



Vad tror du om den där fikan vi har pratat om så länge?

2008-12-19 @ 21:22:57
URL: http://endumen87.blogg.se/
Postat av: Urban

Tycker jag låter som en väldigt bra idé Jeanette. Jag är ledig ända tills 7 jan så jag kan nästan när som helst:)

2008-12-19 @ 22:53:24
URL: http://.ubbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0