Galet!

Fy fan vilken dag! Upp tidigt och iväg på ett systembolag som jag har aldrig har sett maken till fullsatt! Att gå i gångarna och kolla efter vad man ville ha va stört OMÖJLIGT! Tur man skulle ha ÖL:)  Sen vidare till COOP där de va hyfsat lugnt iaf. Hittade en kassa längst ner mot väggen där dom hade placerat en äldre herre som inte va den snabbaste..Men trevlig va han iaf. Hit och dit har jag flängt idag och köpt klappar till mina nära och kära...Jag har då absolut inte märkt av nån lågkonjunktur ida..hehe...Nu ikväll ska jag och HJÄRTAT slå in julklappar och förbereda maten tills imorrn...Är så otroligt mysigt och roligt min gumma vill vara här med oss och fira jul. Ja, min polare Christian kommer förbi och vilket är roligt.

Näe tillbaka till julbestyren och sen lite mys i soffan. Ha en underbar jul allihopa och ta hand om varandra.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR....

Kommentarer
Postat av: Levis

Men du mannen ....... Fel att gå på bolaget när jag gör det när det typ inte är nått folk alls där ;)

2008-12-24 @ 02:02:05
Postat av: Urban

hehe...fan, saknar rutin:) God jul på dig

2008-12-24 @ 11:15:19
URL: http://.ubbz.blogg.se/
Postat av: andriana

GOOOOD JUUUL :D

2008-12-24 @ 11:17:35
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0