fyra sekunder

Jaa, så länge tar de ungefär innan jag börjar sakna gumman när jag åker från henne.

Helgen har varit kanon! I fredags så bjöd vi två vänner på tacos här hemma hos mig. Jag tycker att de är så otroligt roligt att laga mat när man är två:) Det blir en social grej helt enkelt. Och med skön musik i bakgrunden och mysig stämning så begär jag inte så mycke mer. Middagen följdes av lite spel och skratt. Tror vi gick och la oss strax efter ett nånting efter en hel del vin och öl.

På söndagen vaknade vi utvilade och begav oss till veronica. Hon är ju nämligen färdig SNUT nu så jag köpte med mig en liten present till henne oxå...Handbojar vart de och de verkade uppskattat;) Och väldigt juligt och mysigt har dom fått till måste jag säga! Efter de så vart de en snabbis till sibylla där vi käkade lite onyttigheter. Efter en fika hos Hjärtats föräldrar va vi bjudna på midda hos magda och johan...ojojoj, johan kan verkligen laga mat han! En sillröra som va helt gudomlig. Den hoppas jag han vill lära mig så jag kan göra den på julafton här hemma. Synd bara att jag va lite stressad för jag va tvungen att infinna mig på styrelsemöte i badmintonföreningen. Men vi hann med lite hemmagjord glass iaf:)

Jaha, då är det bara två veckor kvar på min nuvarande arbetsplats eftersom jag har blivit förflyttat till ett annat elevhem efter jul...De är med blandade känslor jag gör det. Har ju trivts väldigt bra där jag har varit nu måste jag säga och verkligen blivit fäst vid mina arbetskollegor. Men men, man får se det som ett jobb och det verkar som att dom behöver mig på de andra stället så då får man göra de bästa av situationen. Ska ju hinna med jullov innan oxå...hehe..lyxigt va?;)

Jag har även börjat förbereda mig inför festen på juldan. Köpt biljett...200 spänn!! fan, säg inte att plaza ska börja få storhetsvansinne nu! Men det blir säkert kul som vanligt:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh du är så bra du gubben min!:) absolut klart bäst.. en 110, på en 1-5 skala;)

2008-12-08 @ 22:44:15
URL: http://hannahjac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh du är så bra du gubben min!:) absolut klart bäst.. en 110, på en 1-5 skala;)

2008-12-08 @ 22:54:51
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0