cowabunga

Oj, vilken dag de vart igår. Efter jobbet lubbade jag ut med hundarna, ja, jag har bara en men grannen har en likadan modell så den fick oxå följa me. Sen, ut och hämta gumman varpå vi besökte hennes föräldrar för bilbyte och lite fika. TREVLIGT!

Därpå åkte vi hem till mig och dämpade min ångest genom att städa och sen kunde vi inte inte låta bli att julpynta lite oxå. Så nu är de ganska gemytligt här i hemmet:) Tack för hjälpen gumman, hade inte du varit här så hade jag fått psykbryt på trasslet med julgransbelysningen;))


Efter de hälsade vi på några vänner som precis har fått en liten bebbe..bara en månad va hon...hon sov mest så vi passade på att fika....


Sen stack vi hem och lagade tacopaj och myste framför tv:n...Vi glömde förresten att förgrädda pajdegen så den blev lite mjölig...men men..shit happens;) Har ni sett boston tea party förrsten? Kollade på programmet dom sände i måndags igår...ojoj, dom är såå sköna!! Tydligen är de mannen som gör de mesta jobbet i sängen...eller?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0