bilåking, badminton, och pullkåkning

I fredags va de dags för en roadtrip, IGEN, börjar bli lite less på att åka bil nu...har blivit många mil senaste veckorna. Den här gången styrde vi kosan mot sandviken utanför Gävle. Där skulle vi spela serien i badminton. Hann precis fram till vandrarhemmet så vi fick se vem som vann Idol. Och jaa, jag tyckte de va rätt att Kevin vann. Han har nog kvaliteer att lyckas internationellt oxå tror jag om han sköter sina kort rätt.

På lördan va de upp och hoppa tidigt för att sticka iväg till hallen där vi skulle spela. Vi vann första matchen mot Borlänge och det gick bra. Sen på eftermiddan skulle vi möta Sandviken och där förlorade vi tyvärr. Men vi spelade bra allihopa ändå. Jag vann samtliga matcher...:)) Sen blev de pizza och hemfärd. Hemma strax efter elva på kvällen.

På sönda morgon va de upp tidigt när Simpa vaknade. Tittade ut och så bestämde vi oss för att de va PULKA väder..så då packade vi in oss i Mazdan och iväg till kärringbacken...skiiitkul va de..träffade markus och hans familj där och de va trevligt...Efter en säng ut i skogen med vår hund Lea drog vi på Hamburgerstället där vi fick i oss lite mat. Sen stack vi upp till Hjärtat som hade kommit hem från stugan och fikade samt spelade Mariokart!! Snacka Simpa tyckte de va kul...och han spöade nog oss allihopa tror jag;) ROligt va de iaf..och SOM jag hade saknat gumman! På kvällen åt vi go mat och myste...


Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt å läsa din blogg...S Men lägg gärna upp bilder oxå.. Kram kram

2008-12-17 @ 21:11:12
URL: http://linda0644.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0